• يکشنبه ٥ شهريور ١٤٠٢-١٠:١٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٤١٠
پیرهادی تذکر داد:3-173

بودجه مأموریت مدیریت بحران در سال ۱۴۰۳ افزایش یابد/ بیش از ۱۰ سال در تصویب نظام‌نامه hse تأخیر شده است

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، ضمن تسلیت حادثه فوت دو کودک در بوستان زیتون منطقه ۲۱، خواستار آن شد که بودجه مأموریت مدیریت بحران در سال 1403 افزایش یابد و برای تکمیل و تصویب نظام‌نامه hse که بیش از 10 سال با تأخیر مواجه بوده؛ تعجیل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هفتاد و سومین جلسه این شورا در خصوص افزایش بودجه بحران گفت: در فصل بودجه پیگیری کردیم که بودجه مناسبی برای حوزه بحران تصویب شود و بودجه اضافه شد اما به نظر می‌رسد در زمان بررسی بودجه سال ۱۴۰۳ باید بودجه بیشتری را به موضوع بحران اختصاص داد.
 
پیرهادی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر سه نامه به شهردار تهران برای تدوین نظامنامه hse ارسال کردم، اظهار داشت: در این نامه‌ها درخواست کردم که نظام‌نامه hse با دقت بالا و کار علمی و پژوهشی تدوین شود و هر چه سریعتر برای تصویب به شورای اسلامی شهر تهران ارسال گردد.
 
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: ۱۰ سال و چهار ماه از تصویب ضرورت داشتن نظامنامه hse در شورای شهر گذشته است و علاقه نداریم که نام این دوره نیز در بین دوره‌هایی باشد که نظام‌نامه hse در آن تصویب نشده است.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: